Am ucis Timpul!


Am ucis timpul! Suna ciudat, dar cred ca asa e. De-a lungul istoriei omul s-a civilizat, a evoluat, a incercat sa-si faca viata mai usoara. Dar oare a facut-o? Azi ne sunt indispensabile retelele sociale, telefonul mobil, masina de spalat si alte unelete electrice si electrocasnice. Ele au fost create pentru a economisi timpul, dra noi ucidem timpul. In loc sa vorbim cu cineva fata in fata preferam un telefon, sms sau mail. Trebuiau sa ne apropie aceste intrumente "destepte", dar ne indeparteaza. Ce e timpul? N-as putea spune. Probabil e ceva ce exista doar in mintile noastre, dar cert e ca avem nevoie de el. Se zice ca timpul le vindeca pe toate. Nu e mereu adevarat, dar eventual te face sa uiti. Azi, cand totul e cronometat, eu mai cred ca vesnicia s-a nascut la tara, dar nici acolo nu o prea gasesti. Modernitatea a luat-o inaintea timpului. Nu mai am timp! Desi sunt constienta ca o zi are 24 de ore si le pot folosi cum trebuie, mereu le folosesc cum vreau. Am ucis timpul! Dar am nevoie de el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu