Fragment din Zayn Malik


Zayn Malik love story este un roman de dragosta din care vreau sa va prezint cateva pasaje pentru a va da seama daca il veti citi sau nu si voi: Ne-am apropiat salutand, iar el s-a ridicat  in picioare. Vazusem cateva cosuri de picnic putin mai incolo. Preferam sa le pivesc pe ele, decat pe el. In timp de Liam il prezenta pe Dylan, el s-a apropiat, m-a luat de mana si mi-a zis, incercand sa-mi surpinda privirea: Jass, poti sa-mi acorzi cateva minute, ca sa iti explic. Ce sa explici?! Nu, nu am nevoie de inca o doza din “cat de mult ma placi” si ia zi, de unde o sa apara acum noua ta cucerire blonda?! Esti imposibila. Mersi. I-am retezat-o dandu-mi ochii peste cap. Dar tocmai asta ma intriga si mai mult. Nu esti ca ele, esti asa…diferita si reala si cu picioarele pe pamant. Tu nu ai vrut sa-mi cazi la picioare cum fac ele si din prima secunda am vazut in tine ce nu am vazut la ele, spirit de observatie, sarcasc, inteligenta. Si sa stii ca eu chiar te plac! Atunci m-am intors si am observant ca toata lumea se holba la noi cu interes. Ascultau parca eram intr-o telenovela foarte proasta, dar prezentata live, in fata lor a fost altceva. Vino, Jass. A spus Zayn, tragandu-ma de mana dupa el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu